.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
رئیس مجمع نمایندگان مازندران:
تولیدکنندگان در مازندران برای دریافت مجوز همچنان به ۱۶ اداره سر می زنند
شمال نیوز : رئیس مجمع نمایندگان مازندران گفت: همچنان تولیدکننده برای دریافت مجوز باید ۱۶ اداره سربزند و فرایند صدور مجوز بین شش ماه تا دو سال طول می کشد.
تولیدکنندگان در مازندران برای دریافت مجوز همچنان به ۱۶ اداره سر می زنند

به گزارش شمال نیوز، کمال علیپور  با تاکید براین که کسب و کار را تسهیل و نگرانی اشتغال را رفع کنیم، گفت: برخی دستگاه ها مقابل قانون تسهیل کسب وکار مقاومت می کنند.

 

وی بروکراسی اداری را از جمله موانع فراروی ذکر کرد و گفت: بین ۱۳ تا ۱۶ اداره در صدور مجوز دخیل هستند و فرایند صدور مجوز بین شش ماه تا دو سال طول می کشد و برخی از مدیران از سامانه تسهیل کسب وکار اطلاعی ندارند.

 

وی با اظهار این که پنجره واحد کسب وکار طراحی و راه اندازی شد اما برخی از دستگاه های برابر آن مقاومت می کنند، همچنان تولیدکننده باید برای دریافت مجوز به ۱۶ اداره سر بزند در حالی تمامی مجوزها یا ثبت محور و یا تائید محور هستند.

 

علیپور با بیان این که تمامی مجوزهای صادره در استان ثبت محور به شمار می رود، گفت: در این سامانه هرکسی ورود پیدا کند ظرف سه روز باید مجوز دریافت کند و تمامی دستگاه ها آن را امضاء کنند.

 

رئیس مجمع نمایندگان مازندران خواستار پایش و ارزیابی ادارات شد و گفت: استانداری باید متخلفان را معرفی کند تا جرم انگاری شود در حالی که در قانون کسب وکار و زنجیره خرد نتوانستیم به اهداف دست یابیم.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.105 seconds.